Browsing by Author "Şenel Elaldı"
Now showing items 1-9 of 9
-
Analysis of High School English Curriculum Materials through Rasch Measurement Model and Maxqda
Veli Batdı; Şenel Elaldı (2016)The purpose of the study is to analyze high school English curriculum materials (ECM) through FACETS analysis and MAXQDA-11 programs. The mixed methods approach, both quantitative and qualitative methods, were used in three ... -
Eleştirel Düşünme Becerilerinin Gelişiminde Üstbilişsel İnançların Rolü
Çetin Semerci; Şenel Elaldı (2014)Bu çalışma üstbilişsel inançların eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Ayrıca hangi üstbilişsel inançların öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerini artırmada etkili olduğunu ... -
Hazırlık sınıfı öğrencilerinin İngilizce okuma becerilerinin değerlendirilmesi
Mehmet Nuri Gömleksiz; Şenel Elaldı (2011)Bu araştırmada Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu hazırlık sınıfında okuyan İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencilerinin İngilizce okuma becerilerinin Avrupa Konseyi Ortak Kriterleri ölçütlerinde yer ... -
Investigating lifelong learning dispositions of faculty members who teach foreign languages
Şenel Elaldı (2017)This study aims to determine lifelong learning dispositions of faculty members who teach foreign languages in terms of gender and academic title variables. Although it was intended to reach the whole population which ... -
Investigating lifelong learning dispositions of faculty members who teach foreign languages
Şenel Elaldı (2017)Bu çalışmada yabancı dil öğreten öğretim elemanlarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin cinsiyet ve akademik unvan değişkenlerine göre incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada 2014-2015 öğretim yılında Cumhuriyet Üniversitesi ... -
Öğretim elemanlarının üniversite düzeyindeki temel İngilizce öğretiminde kullanılabilecek tamamlayıcı ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin görüşleri
Ayşenur Dönder; Şenel Elaldı; Özlem Miraç Özkaya (2012)Bu araştırmanın amacı, öğretim elemanlarının üniversitelerde verilen temel İngilizce öğretiminde kullanılan ve kullanılabilecek tamamlayıcı ölçme ve değerlendirme yöntemleri hakkındaki fikir ve görüşlerini belirlemek ve ... -
ÖZ- YANSITMA KAVRAMINA GENEL BAKIŞ
Şenel Elaldı (2015)Bireyin kendini izleme ve değerlendirme sürecinde bir nevi geribildirim olan öz yansıtma, bireyin kendi davranış ve deneyimlerinin farkındalığını, memnuniyet ve memnuniyetsizlikleriyle karşı karşıya kalmasını ve gerek ... -
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi*
Şenel Elaldı; Çetin Semerci (2016)Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi 5. sınıf öğrencilerinin üstbiliş becerileri üzerindeki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. On-iki hafta boyunca yapılan uygulamayla öğrencilerin ... -
Yapılandırmacı yaklaşım bağlamında yabancı dil öğretimi
Mehmet Nuri Gömleksiz; Şenel Elaldı (2011)Ülkemizde bir yabancı dil bilmenin, özellikle İngilizce bilmenin gereklilikten ziyade gizli bir baskıyla mecbur bırakıldığı günümüzde, dil öğretimi sorunları hala aşılamamıştır. Bu sorunlar çıkmaz içerisinde ve kısır döngüde ...